Известие

Collapse
No announcement yet.

Гръмна => не пали

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Гръмна => не пали

    Сутринта като палих яко изгърмя. Отворих капака и запуши от колекторите някъде. След това съответно не пали. Нямал съм такива детонации до сега въпреки че съм с газ. Палила е доста лесно и само на бензин до 50C. Разкачих ламбдата и дебитомера...тц...
    Да не се е разцентровало зацепването да осе*а нещо. Да замеря към бобините...на alfadiag-a ще покаже ли нещо без да е запалена...някоя грешка да нее записала... Всякакви идеи ще са ми от полза...
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
    Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
    Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

  • #2
    Първо свали колекторите и си вземи други от моргата, че тези са цъфнали като розичка от долу
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Първо свали колекторите и си вземи други от моргата, че тези са цъфнали като розичка от долу
      И си смени газовата да не цъфнеш пак
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #4
        Той не пали на газ. Защо да я сменя? Ти и ти пак съвети даваш не на място. Не му е проблема в газовото като такова.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Той не пали на газ. Защо да я сменя? Ти и ти пак съвети даваш не на място. Не му е проблема в газовото като такова.
          Ако не е с газов инжекцион пак ще гръмне. С газов ако гърми има проблем с колата (тук включвам и газовия комп)
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #6
            Абе какви алфисти сте вие като не знаете какво и къде се монтира не знам. Няма да коментирам повече. Вземете се ограмотете малко и стига цапахте на човека темата. Ако става въпрос за колата от подписа с пластмасов колектор е и е гръмнал гаранция и трябва да се смени и ще запали. Но преди това трябва да се отстрани и проблема по гърмежите, да не цъфне и новия така.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Абе какви алфисти сте вие като не знаете какво и къде се монтира не знам. Няма да коментирам повече. Вземете се ограмотете малко и стига цапахте на човека темата. Ако става въпрос за колата от подписа с пластмасов колектор е и е гръмнал гаранция и трябва да се смени и ще запали. Но преди това трябва да се отстрани и проблема по гърмежите, да не цъфне и новия така.
              Аз питам по принцип за капака, щот като ми трябваше гарнитура навремето ме питаха за кой капак. А колкото за розите - цъфнали са
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #8
                Благодаря!
                Газовата е на 2-3 години - инжекцион, но паля само на бенз. Предполагам гърмежа е в следствие на проблем в запалителната система...

                -Кабели на 2-3 години.
                -Свещи на 1 година denso irid.
                -Бубините ги сменях преди година със запазени оригинални.
                -Ламбда на 1 година, но бъгавата оригинална на bosch.
                -Дебитомер на 2 години ориг. bosch.
                -дросел почистен с работещо мпх(оборотите не играят)

                Даже му слагам vpower 100. И карам доста на бензим зимата. И пак ...бум!
                Значи първо сменям колектора и тогава се диагностицира.
                Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
                Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
                Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

                Comment


                • #9
                  Ламбдата не е бъгава. Бъгав е софтуера ако си със стара версия.

                  Аз карам със същата ламбда

                  Сменяй колектора и ще запали. Проблема ти не е в запалителната система.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Ламбдата не е бъгава. Бъгав е софтуера ако си със стара версия.

                    Аз карам със същата ламбда

                    Сменяй колектора и ще запали. Проблема ти не е в запалителната система.
                    Не е стара, а най-старата. Има ли ефект от ремап на тоя двигател?

                    Значи търся всмукателни колектори(за 1.6 и 2.0 същите ли са). Има ли какво да гледам по тях дали са читави?
                    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
                    Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
                    Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ivan_petkov_stz Покажи съобщение
                      Не е стара, а най-старата. Има ли ефект от ремап на тоя двигател?

                      Значи търся всмукателни колектори(за 1.6 и 2.0 същите ли са). Има ли какво да гледам по тях дали са читави?
                      Нямах предвид ремап, въпреки че има ефект и от него още повече, че си и с газ. Имах предвид оригиналната последна версия на софтуера за твоето ЕКУ.

                      Колектор търсиш само от 1.8 или 2.0. На 1.6 е по-малък и е без ВИМ.

                      Първо обаче свали твоя или виж да не би само да се е извадил. На 99% съм сигурен, че се е разпорил, но все пак го огледай.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        С риск да изцапам темата, мога да ви кажа че мисля че на пластмасовите колектори се слагат едни вентили от газаджиите за да не гърми... поне съм виждал такива.
                        Действието им е много просто - когато реши да гръмне винтила отваря и не цъфти колектора.
                        Alfa Romeo 2.4 jtd 136к.с. 2000г.
                        Стъпва по паважа с 15 цола джанти, като манекенка с 15 сантиметрови токове.

                        Comment


                        • #13
                          Това е типично омазване на проблема, не и решение. И на този тип колектор такова нещо се не слага, а и още повече газов инжекцион. А и колата е гръмнала на бензин
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Това е типично омазване на проблема, не и решение. И на този тип колектор такова нещо се не слага, а и още повече газов инжекцион. А и колата е гръмнала на бензин
                            А ако газова дюза му е отишла и не затваря добре?
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ivan_petkov_stz Покажи съобщение
                              ... Всякакви идеи ще са ми от полза...
                              Колега, няма ли кихалка това нещо? Ако има, може да не са гръмнали колекторите.
                              Alfa Romeo 147 1.9 JTD

                              Comment

                              Working...
                              X